In het ziekenhuis is tekenen voor mij ook een manier van beter worden.
Ik vergeet de pijn en het ongemak, voel me minder patiënt en meer tekenaar.
Het is ook een sociale ‘lijm’, ik maak op een andere manier contact met iedereen om me heen. Medepatienten, verplegend personeel, artsen, bezoek, alles moet eraan geloven.